تك داستان آموزنده
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

برای تبادل لینک ابتدا مارا با نام تک داستان آموزنده و با آدرس http://takdastanha.loxblog.com/ لینک کرده و سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وقتي پن كيك روي صورت برلوسكني روي دستمال كاغذي مي ماسد!

 آپلود سنتر
موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 30 مهر 1390برچسب:آقای رئیس جمهورهم آرایش می کند + عکس, ] [ 23:42 ] [ سجاد آرام ]
انتقال جسد قذافی به مسجد مصراته / قذافی چگونه دستگیر شد؟ / مرگ پسر و بازداشت سخنگوی قذافی / قذافی گفت شلیک نکنید / براساس گزارش پزشکی قانونی، قذافی به دلیل اصابت گلوله از ناحیه سر ، کشته شد. این اصابت گلوله در تبادل آتش میان حامیان قذافی و انقلابیون پس از بازداشت او روی داد.
عصر ایران - محمود جبریل نخست وزیر دولت انقلابیون لیبی تایید کرد که معمر قذافی رهبر حکومت سرنگون شده این کشور کشته شده است.

دفن جنازه قذافی در مکان نامعلوم

منابع خبری به نقل از مقاماتی در دولت انقلابیون لیبی اعلام کردند که محل دفن قذافی، اعلام نخواهد شد و این جنازه در مکانی نامعلوم دفن خواهد شد.


اخبار غیررسمی از بازداشت سیف الاسلام

رسانه های عربی از انتشار خبرهای غیررسمی و تایید نشده درباره بازداشت سیف الاسلام پسر قذافی در شهر زیلیتن لیبی و زخمی شدن او گزارش می دهند.

روایتی از مرگ قذافی پس از بازداشت

محمود جبریل نخست وزیر دولت انقلابیون لیبی گفت: براساس گزارش پزشکی قانونی، معمر قذافی به دلیل اصابت گلوله از ناحیه سر ، کشته شد. این اصابت گلوله در تبادل آتش میان حامیان قذافی و انقلابیون پس از بازداشت قذافی روی داد.

وی افزود: قذافی درون یکی از لوله های کانال فاضلاب پنهان شده بود و در هنگام بازداشت، هیچ مقاومتی از خود نشان نداد. قذافی در هنگام جابه جایی ، از ناحیه بازوی راست خود زخمی شد و در  هیچ ناحیه دیگری، جراحتی نداشت. در هنگام حرکت خودروی حامل قذافی دستگیر شده، تبادل آتش میان حامیان او و انقلابیون روی داد که قذافی در این درگیری، از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

جبریل ادامه داد: پزشکی قانونی نتوانست تشخیص داد که گلوله ای که سر قذافی اصابت کرد از سوی انقلابیون شلیک شد یا از طرف هواداران قذافی.

پخش فیلم دستگیری قذافی

شبکه الجزیره فیلم موبایلی را از زمان پس از بازداشت قذافی پخش کرد. در این فیلم در حالی که قذافی زنده است توسط شماری از انقلابیون از خودروی پیاده  و به مکان دیگری می شود.
قذافی در این فیلم که مجروج و خونین است التماس می کند که او را نکشند.

جسد قذافی در مسجد شهر مصراته
 
شبکه الجزیره گزارش داد که جنازه معمر قذافی از شهر سرت به شهر مصراته منتقل شده و هم اکنون در مسجد این شهر نگهداری می شود. 

سیف الاسلام در محاصره

نخست وزیر دولت انقلابیون لیبی همچنین اعلام کرد که گروهی از انقلابیون در حال تعقیب کاروان حامل سیف الاسلام پسر بزرگی قذافی  هستند ولی خبرنگار الجزیره گزارش داد که سیف الاسلام هم اکنون در نزدیکی شهر زلیتن لیبی، در محاصره انقلابیون قرار دارد و بین او و هوادارانش و انقلابیون درگیری برقرار است.

الجزیره افزود که انقلابیون تلاش دارند تا سیف الاسلام را زنده دستگیر کنند.

با این حال فارس به نقل از «عبدالحکیم بلحاج»  رئیس شورای نظامی طرابلس خبر داد که سیف الاسلام نیز مانند پدرش بازداشت و بر اثر جراحات وارد کشته شد.

رویترز: قذافی گفت شلیک نکنید
 
خبرگزاری رویترز به نقل از برخی از نیروهای انقلابی لیبی اعلام کرد که قذافی به هنگام دستگیری در داخل یک گودال مخفی شده بود و هنگامی که نیروهای انقلابی لیبی او را پیدا کردند فریاد زده  : شلیک نکنید.
 
العربیه تصویر جسد قذافی را منتشر کرد
 
لحظاتی پیش شبکه العربیه تصویر صورت معمر قذافی پس از مرگ  را منتشر کرد . این شبکه گفت که این عکس را خبرگزاری فرانسه منتشر کرده و هنوز این عکس به تایید رسمی مقامات شورای ملی انتقالی لیبی نرسیده است . در این تصویر صورت قذافی خون آلود دیده می شود.

بازداشت  سخنگوی قذافی

الجزیره اعلام کرد: ابراهیم موسی سخنگوی قذافی نیز در شهر سرت، زنده دستگیر شد.

قذافی چگونه دستگیر شد؟

فرمانده گروهی که قذافی را دستگیر کرد در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: قذافی در حفره ای در شهر سرت قرار داشت. قذافی زنده دستگیر شده ولی به شدت از ناحیه دو پا و صورت زخمی شده بود. او به دلیل شدت جراحات، جان خود را از دست داد.

وی در حالی که یک قبضه سلاح قذافی را در دست داشت ادامه داد: قذافی در منطقه شماره دو سرت دستگیر شد . او به همراه خود یک قبضه سلاح طلایی رنگ ساخت بلژیک به همراه داشت.

انتشار فیلمی از جنازه قذافی

شبکه الجزیره فیلمی را از جنازه قذافی پخش کرد. در این فیلم، جنازه قذافی در نخستین لحظات پس از مرگ به نمایش درآمده است. قذافی در این فیلم پیراهنی قهوه ای رنگ بر تن دارد .

مرگ پسر و وزیر دفاع قذافی

معتصم پسر و ابوبکر یونس وزیر دفاع قذافی نیز در عملیات امروز انقلابیون در شهر سرت کشته شدند . البته رویترز گزارش داد که خبرنگار این رسانه در لیبی، فیلمی را مشاهده کرده است که در آن معتصم پسر قذافی در حالی که پیراهن خونی بر تن داشت ، زنده در اختیار
انقلابیون بود.


جنازه قذافی در شهر مصراته












 قذافی را از این سوراخ بیرون کشیدند



محل مرگ

جنازه معتصم پسر قذافی




لحظه ای از فیلمی که نشان می دهد قذافی زنده و در اختیار انقلابیون قرار دارد


عکس هایی از فیلم جنازه قذافی در اختیار انقلابیون لیبی






تصاویر تایید شده از قذافی در اختیار انقلابیون لیبی







تصویر تایید شده از جنازه ابوبكر يونس وزیر دفاع قذافی




موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 30 مهر 1390برچسب:اطلاعات جديد از قذافي و شرح كامل ماجرا+ تصاوير(+18), ] [ 14:3 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 29 مهر 1390برچسب:تصویر: یک شهروند از خودش ابتکار در وکرد !!, ] [ 23:19 ] [ سجاد آرام ]

روزي روزگاري نه در زمان های دور، در همین حوالی مردی زندگی می کرد که همیشه از زندگی خود گله مند بود و ادعا میکرد “بخت با من یار نیست” و تا وقتی بخت من خواب است زندگی من بهبود نمی یابد.
پیر خردمندی وی را پند داد تا برای بیدار کردن بخت خود به فلان کشور نزد جادوگری توانا برود.
او رفت و رفت تا در جنگلی سرسبز به گرگی رسید. گرگ پرسید: “ای مرد کجا می روی؟”
مرد جواب داد: “می روم نزد جادوگر تا برایم بختم را بیدار کند، زیرا او جادوگری بس تواناست!”
گرگ گفت : “میشود از او بپرسی که چرا من هر روز گرفتار
سر دردهای وحشتناک می شوم؟”
مرد قبول کرد و به راه خود ادامه داد
او رفت و رفت تا به مزرعه اي وسیع رسید که دهقانانی بسیار در آن سخت کار می کردند.
یکی از کشاورزها جلو آمد و گفت : “ای مرد کجا می روی ؟”
مرد جواب داد: “می روم نزد جادوگر تا برایم بختم را بیدار کند، زیرا او جادوگری بس تواناست!”
کشاورز گفت : “می شود از او بپرسی که چرا پدرم وصیت کرده است من این زمین را از دست ندهم زیرا ثروتی بسیار در انتظارم خواهد بود، در صورتی که در این زمین هیچ گیاهی رشد نمیکند و حاصل زحمات من بعد از پنج سال سرخوردگی و بدهکاری است ؟”
مرد قبول کرد و به راه خود ادامه داد.
او رفت و رفت تا به شهری رسید که مردم آن همگی در هیئت نظاميان
بودند و گویا هميشه آماده برای جنگ.
شاه آن شهر او را خواست و پرسید : “ای مرد به کجا می روی ؟”
مرد جواب داد: “می روم نزد جادوگر تا برايم
بختم را بیدار کند، زیرا او جادوگری بس تواناست!”
شاه گفت : ” آیا می شود از او بپرسی که چرا من هميشه در وحشت دشمنان بسر می برم و ترس از دست دادن تاج و تختم را دارم، با ثروت بسیار و سربازان شجاع تاکنون در هیچ جنگی پیروز نگردیده ام ؟”
مرد قبول کرد و به راه خود ادامه داد.
پس از راهپیمایی بسیار بالاخره جادوگری را که در پی اش راه ها پیموده بود را یافت و ماجراهای سفر را برایش تعریف کرد.
جادوگر بر چهره مرد مدتی نگریست سپس
رازها را با وی در میان گذاشت و گفت : “از امروز بخت تو بیدار شده است برو و از آن لذت ببر!”
و مرد با بختی بیدار باز گشت…
به شاه شهر نظامیان گفت : “تو رازی داری که وحشت برملا شدنش آزارت می دهد، با مردم خود یک رنگ نبوده ای، در هیچ جنگي شرکت نمی کنی، از جنگیدن هیچ نمی دانی، زیرا تو يك زن هستی و چون مردم تو زنان را به پادشاهی نمی شناسند، ترس از دست دادن قدرت تو را می آزارد.
و اما چاره کار تو ازدواج است، تو باید با مردی ازدواج کنی تا تو را غمخوار
باشد و همراز، مردی که در جنگ ها فرماندهی کند و بر دشمنانت بدون احساس ترس بتازد.”
شاه اندیشید و سپس گفت : “حالا که تو راز مرا و نیاز مرا دانستی با من ازدواج کن تا با هم کشوری آباد بسازیم.”
مرد خنده ای کرد و گفت : “بخت من تازه بیدار شده است، نمی توانم خود را اسير تو نمایم، من باید بروم و بخت خود را بیازمایم، می خواهم ببینم چه چیز برایم جفت و جور کرده است!”
و رفت…
به دهقان گفت : “
وصيت پدرت درست بوده است، شما باید در زیر زمین بدنبال ثروت باشی نه بر روی آن، در زیر این زمین گنجی نهفته است، که با وجود آن نه تنها تو که خاندانت تا هفت پشت ثروتمند خواهند زیست.”
کشاورز گفت: “پس اگر چنین است تو را هم از این گنج نصیبی است، بیا باهم شریک شویم که نصف این گنج از آن تو می باشد.”
مرد خنده ای کرد و گفت : “بخت من تازه بیدار شده است، نمی توانم خود را اسیر گنج نمایم، من باید بروم و بخت
خود را بیازمایم، می خواهم ببینم چه چیز برایم جفت و جور کرده است!”
و رفت…
سپس به گرگ رسید و تمام ماجرا را برایش تعریف کرد و سپس گفت: “سردردهای تو از يكنواختي خوراک است اگر بتوانی مغز یک انسان کودن و تهی مغز را بخوری دیگر سر درد نخواهی داشت!”
شما اگر جای گرگ بودید چکار می کردید ؟
بله. درست است! گرگ هم همان کاری را کرد که شاید شما هم می کردید، مرد بیدار بخت قصه ی ما را به جرم غفلت از بخت بیدارش درید و مغز او را خورد.


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:داستان آموزنده بخت بيدار, ] [ 22:52 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:بیخیال ترین فرد دنیا! (عکس) , ] [ 21:18 ] [ سجاد آرام ]

عصر روز سه‌شنبه یک بازی فوتبال در سالن ورزش دانشگاه شریف برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه شد.

«خبرنامه دانشجویان ایران» گزارش داد:  این بازی فوتبال میان تیم های پیشکسوتان دانشگاه صعنتی شریف و دانشگاه تهران برگزار شده که با حضور علی دایی و عادل فردوسی پور برای دانشجویان جذاب شد و به همین دلیل با حضور انبوه زیادی از دانشجویان پسر سالن دانشگاه پر شد.

در همین حال حدود 50 نفر از دانشجویان دختر با اصرار قصد ورود به سالن را داشتند که از این کار ممانعت شد ولی این دانشجویان به سراغ رئیس دانشگاه می روند و از وی می خواهند که به داخل سالن بروند که رئیس دانشگاه هم موافقت می‌کند!

آقای روستا آزاد در حالی مجوز حضور دخترهای دانشجو در سالن ورزشی را می دهد که سال پیش هم حضور چند دختر در سالن برای تماشای بازی بسکتبال دانشگاه موجب بروز مشکلاتی شد که شعارهای مهربانانه(!) دختر خانم ها برای پسرهای بسکتبالیست شد!


قابل یادآوری است که حضور خانم ها در ورزشگاه ها ممنوع است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:فوتبال بازی دایی و فروسی پور پیش خانمها + تصاویر, ] [ 17:15 ] [ سجاد آرام ]

يك زن 41 ساله آمريكايي كه در دوران بارداري به سرطان مبتلا شده بود براي نجات جان جنين خود از شيمي درماني خودداري و خود را فداي فرزندش كرد.
به گزارش مشرق، باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز نوشت: استاس كريم درماه مارس از بارداري خود با خبر شد، اما طي روزها و هفته هاي بعد كه سرگرم تهيه لوازم مورد نياز كودك خود بود دچار سردردهاي شديد و دوبيني شد.

درماه جولاي آزمايش ها نشان داد که وي مبتلا به سرطان سر و گردن است و تنها راه نجات او شيمي درماني اعلام شد اما شيمي درماني جنين را از بين مي برد.كريم بايد بين زندگي خود و جنينش يكي را انتخاب مي كرد.

اين مادر فداكار تصميم گرفت فرزندش بجاي او زنده بماند. روز 16آگوست كريم به علت وخامت جسمي در بيمارستان اوكلاهاما بستري شد و دو روز بعد با شيوه سزارين نوزاد او متولد شد.

بعد از زايمان با پيشرفت سرطان كريم به مرگ نزديك مي شد، و اين درحالي بود كه او هنوز نوزاد خود را نديده بود. سرانجام روز هشتم سپتامبر با تدابير خاص كادر پزشكي او موفق شد نوزاد خود را ببيند.كريم سه روز پس از ديدن نوزادش درگذشت.

مادري كه زندگي خود را فداي فرزندش كرد + عكس


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:مادري كه فداي فرزندش شد, ] [ 11:30 ] [ سجاد آرام ]

تصاویری تماشایی که میلیونها کاربر وب را شیفته کرده است نشان می دهد یک شامپانزه با شیشه مشغول شیر دادن یک توله ببر است.
به گزارش مهر، در طبیعت گاهی صحنه هایی دیده می شود که قبول آن چندان آسان نیست. یکی از این موارد که میلیونها کاربر وب شیفته خود کرده است در باغ وحش "ساموت پراکان" در پایتخت تایلند به ثبت رسیده است.
 
براساس گزارش لاستمپا، در این تصاویر، یک شامپانزه همانند یک مادر خوانده یا پرستار بچه با استفاده از شیشه شیر مشغول شیر دادن به یک توله ببر 28 روزه است و هنگام شیر دادن به توله ببر به بازدیدکنندگان لبخند می زند.
 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:تصاویری که میلیونها کاربر وب را شیفته کرد , ] [ 11:23 ] [ سجاد آرام ]
مرد غار نشین فومنی بعد از ۵۰ سال شناسنامه دار شد .

به گزارش واحد مرکزی خبر، اداره ثبت احوال فومن برای عزیز نوروزی پرور جیرده که ۵۰ سال است در یکی از غارهای کوچک منطقه جنگلی آلیان فومن زندگی می کند شناسنامه صادر کرد و کارت ملی وی نیز در چند روز آینده صادر می شود.

 
محسن قربانی رئیس اداره ثبت احوال فومن گفت: این مرد غار نشین ۷۰ ساله شناسنامه خود را در ۲۰ سالگی گم کرده بود.
 
مرد غار نشین علت غار نشینی خود را احساس تنهایی بعد از مرگ پدر و مادرش اعلام کرد و داشتن خانه ، همسر زیبا و تفنگ شکاری را سه آرزوی خود بیان کرد.
 
 
این مرد از میوه های جنگلی تغذیه می کند و برای تهیه فقط نان و ماست هفته ای یک بار به روستای نزدیک محل سکونتش مراجعه می کند.
 

بنا بر اعلام آموزش و پرورش فومن وی تا کلاس چهارم دبستان درس خوانده و هم اکنون یک خواهر ۶۸ ساله دارد که در بستر بیماری است.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:غارنشین فومنی شناسنامه گرفت + تصاویر, ] [ 23:26 ] [ سجاد آرام ]

آدم خوارهای قرن ۲۱ در جزیره ساوث سی فرانسه، یك جهانگرد آلمانی را خوردند . پلیس بقایای جسد این مرد ۴۰ساله را در حالی كه بخش هایی از بدنش كباب شده بود، پیدا كردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیلی میل، این مرد ۴۰ ساله كه استفان رامین نام دارد از سال ۲۰۰۸ به اتفاق نامزدش تصمیم به جهانگردی گرفته بود.


تحقیقات پلیس نشان می دهد، هنگامی كه مرد قربانی همراه نامزدش در سواحل فوكوهیوا (متعلق به فرانسه) در اقیانوس اطلس از قایق پیاده شدند، قصد شكار بز كردند. هایكی دورچ (۳۷ ساله ـ نامزد استفان) گفت: با دیدن بزهای وحشی قصد داشتیم یكی از آنها را شكار كنیم به همین خاطر ، نامزدم از من جدا شد و به اتفاق فردی به نام هندی هایتی ـ راهنمای سفر ـ محل را ترك كردند.

هایكی دورچ افزود، ساعتی بعد مرد راهنما به نزد من بازگشت و عنوان كرد برای نامزدم حادثه تلخی رخ داده و اكنون نیازمند كمك است.

زن جهانگرد اضافه كرد: قصد داشتم به كمك نامزدم بروم كه به یكباره مرد راهنما به من حمله ور شد، پس از آن مرا به درخت بست و مورد تجاوز قرار داد.

وی تصریح كرد: پس از آن كه مرد راهنما مرا در جنگل رها كرد به سختی خود را به قایق رسانده و از مقامات محلی درخواست كمك كردم.

گزارش ها حاكی است، پس از اظهارات این زن آلمانی مقامات محلی جستجو در جزیره را آغاز كردند و سرانجام توانستند بقایای استخوان و دندان های پرشده فلزی استفان را پیدا كنند.

كارشناسان جنایی عنوان كردند، مرد جهانگرد از سوی آدم رباها كشته و خورده شده است؛ زیرا یافته های پلیس جنایی نشان می دهد، روش كشته شدن مرد جهانگرد یك روش سنتی و قدیمی در این جزیره است.

با انتقال استخوان های مرد جهانگرد، خوزه تورل از بازپرس های فرانسوی در این جزایر گفت: هفته ها طول می كشد تا استخوان های یافت شده به بانك اطلاعات دی .ان.ای آلمان منتقل شود تا نتیجه مشخص به دست آید.

پس از انتشار خبر حضور آدمخواران در جزیره ساوث سی، روزنامه آلمان بیلد در این باره نوشت، هندی هایتی (مرد راهنما) مظنون اصلی این ماجراست و ممكن است آدمخوار باشد. این روزنامه افزود، استخوان های یافت شده به فاصله چند متری از هم پیدا شده و استخوان ها بوی گوشت سوخته شده می دادند و لباس های قربانی نیز در همان اطراف به صورت پراكنده به دست آمده كه نشان می دهد آدمخواران به طور سنتی لباس های قربانی را درآورده و سپس او را خورده اند.

هنوز معلوم نیست دورچ (نامزد مرد قربانی) در جزیره مانده یا به آلمان بازگشته است. تحقیقات نشان می دهد آخرین بقایای آدمخواران در گینه پاپوا و در قبیله ای به نام كو.رو.وای یافت شده اند كه برای تفریح گوشت آدم می خوردند. حدود ۳۰۰۰ نفر از افراد این قبیله تا سال ۱۹۷۰ چیزی درباره دنیای مدرن نمی دانستند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:آدم‌خوارها جهانگرد آلمانی‌را خوردند + تصویر, ] [ 12:47 ] [ سجاد آرام ]

در دامنه کوه احد شکافی که همچون غاری بسیار کوچک است، قرار دارد. این شکاف حدود سه متر ارتفاع، یک متر عرض و به اندازه قامت یک انسان دراز کشیده طول دارد.
«احد کوهی است که ما را دوست دارد و ما او را دوست داریم.»

همین یک جمله از رسول خاتم(ص) کافی است تا وقتی از دور این کوه سرخ و قهوه ای را می بینی صدای غریبی تورا به سوی خود بخواند.

به گزارش «خبر آنلاین»، احد نام مجموعه ای از کوه‌های بزرگ و کوچک در شمال مدینهاست که حدود شش هزار متر طول دارد.

احد در شمال مدینه به طول تقریبی شش کیلومتر از شرق به غرب کشیده شده که به دلیل جدایی آن از دیگر رشته کوه‌ها احد خوانده می شود.

در دامنه کوه احد شکافی که همچون غاری بسیار کوچک است، قرار دارد. این شکاف حدود سه متر ارتفاع، یک متر عرض و به اندازه قامت یک انسان دراز کشیده طول دارد.

 به طوری که یک نفر می‌تواند به راحتی در آن جای بیگرد و یا پنج نفر در آن بنشینند. این شکاف تقریبا در ارتفاع پانزده متری از سطح زمین واقع شده است.

در جنگ احد صورت رسول خدا(ص) زخمی شد. این زخم به قدری شدید بود که حلقه های کلاه‌خود، در گونه های پیامبر(ص) فرورفته بود. ابوعبیده بن جراح حلقه های زره رسول خدا (ص) را از صورت آن حضرت بیرون کشید که در نتیجه دو دندان رسول خدا(ص) شکست. حضرت علی(ع) با وجود زخم هایی که خود بر بدن داشت، از پیامبر دفاع کرد و ایشان را در این شکاف پنهان نمود.

وقتی وارد شکاف کوه می شوی مسجد النبی را می بینی و نفس هایت به شماره می افتد. اینجا مسلما دو معصوم نفس کشیده اند. حضرت محمد ابن عبدالله(ص) و حضرت علی (ع).
 





































موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:کوهی ‌که ‌پیامبر را درآغوش ‌کشید + تصاویر , ] [ 1:33 ] [ سجاد آرام ]

سلحشور: سينماي ايران فا‌...شه خانه است


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:کاریکاتور: اظهارات عجيب سلحشور! , ] [ 17:28 ] [ سجاد آرام ]


كوهنوردي

می‌‌خواست به قله‌ای بلندی صعود کند. پس از سال‌ها تمرين و آمادگی، سفرش را آغاز کرد. به صعودش ادامه داد تا این که هوا کاملا تاریک شد. به جز تاریکی هیچ چیز دیده

نمی‌شد. سیاهی شب همه جا را پوشانده بود و مرد نمی‌توانست چیزی ببیند حتی ماه و ستاره ها پشت انبوهی از ابر پنهان شده بودند. کوهنورد همان‌طور که داشت بالا می‌رفت، در

حالی که چیزی به فتح قله نمانده بود، پایش لیز خورد و با سرعت هر چه تمام‌تر سقوط کرد.

سقوط همچنان ادامه داشت و او در آن لحظات سرشار از هراس، تمامی خاطرات خوب و بد زندگی‌اش را به یاد می‌آورد. داشت فکر می‌‌کرد چقدر به مرگ نزدیک شده است که ناگهان دنباله

طنابی که به دور کمرش حلقه خورده بود بین شاخه های درختی در شيب کوه گیر کرد و مانع از سقوط کاملش شد. در آن لحظات سنگین سکوت، که هیچ امیدی نداشت از ته دل فریاد

زد: خدایاكمكم کن !

ندايي از دل آسمان پاسخ داد از من چه می‌خواهی؟

- نجاتم بده خدای من!

- آیا به من ایمان داری؟

- آری. همیشه به تو ایمان داشته‌ام

- پس آن طناب دور کمرت را پاره کن!

کوهنورد وحشت کرد. پاره شدن طناب یعنی سقوط بی‌تردید

از فراز کیلومترها ارتفاع. گفت: خدایا نمی‌توانم.

خدا گفت: آیا به گفته من ایمان نداری؟

کوهنورد گفت: خدایا نمی توانم.نميتوانم.

روز بعد، گروه نجات گزارش داد که جسد منجمد شده یک کوهنورد

در حالی پیدا شده که طنابي

به دور کمرش حلقه شده بود

و تنها نیم متر با زمین فاصله داشت . . .


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:داستان زیبا و آموزنده کوهنورد با تجربه, ] [ 12:30 ] [ سجاد آرام ]
به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از بی باک، محمدرضا راستگو در وبلاگ شخصی اش تصاویر جالبی از علی دایی ستاره فوتبال کشورمان منتشر نموده و نوشت: علی دایی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت. ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبان‌گیرش شود در رشته متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد؛ او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد. وی متاهل است و اکنون ساکن محله جردن در تهران می‌باشد. فرزند اول وی در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد.

علی دایی علاوه بر فوتبال، در تجارت نیز موفق بوده‌است و گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی است.

علی دایی علاوه بر کارهای پوشاک ورزشی در ساختمان سازی هم فعالیت دارد. علی دایی در شهرک گلستان شهر زادگاهش(اردبیل) یک مدرسه راهنمایی به نام ابوالفضل دایی (پدرش) ساخته است و از خیرین مدرسه ساز اردبیل می باشد

دایی طی سالهای اوج فوتبال خود و همچنین پس از دوران بازیکنی خود، بارها در مسابقات فوتبال با نیات خیرخواهانه به میدان رفته‌است (از جمله در دیدار ستارگان فوتبال جهان و تیم منتخب بوسنی با همراهی روبرتو باجو و دیگر ستاره‌های افسانه‌ای فوتبال و همچنین بازی دوستانه نود دقیقه برای ماندلا که بین تیم منتخب جهان و تیم منتخب آفریقا، به مناسبت تولد ۹۰ سالگی نلسون ماندلا برگزار شد، که این بازی یکی از زیباترین بازی‌های دوستانه علی دایی به شمار می‌رود).

علی دایی در لباس پرسپولیس- 1375

 

همراه با یار قدیمی خود كریم باقری

بهترین گلزن جام ملتهای آسیا 1996

با اتومبیلی كه آن روزها اتومبیل بچه پولدارها نبود

آقای دایی لطفا آرامتر بخند!

روزهای اوج در بایرن و تجربه نیمكت نشینی در فینال لیگ قهرمانان اروپا

همراه با جیووانی البر بازیكن مطرح آن روزهای بایرن و تیم ملی برزیل

باز هم با كریم باقری با تیپ های استثنایی!

تجربه ای دیگر در هرتا برلین و گلزنی به تیم های چلسی و آث میلان

همراه با علیرضا حقیقی (البته وقتی كوچك بود)

شیرجه به سوی موفقیت!

اولین كنفرانس خبری دایی!

وقتی دایی با سوپر استارهای سینما می گردد!

آن موقع كه با علی كریمی و خداداد رفیق بود!

 

وقتی با سایپا قهرمان لیگ می شود

وقتی به برنامه صندلی داغ می رود

وقتی در بازی سایپا با پرسپولیس با شیث رضایی درگیر می شود و به كمیته انضباطی می رود!

 

وقتی عصبانی می شود

از فضایل اخلاقی علی دایی پایبندی به ارزشهای دین اسلام است. این تصویر بدون شرح است

 

وقتی با یقه باز با گزارشگر برنامه 90 مصاحبه می كند!

 

این هم اتومبیل 400 میلیونی اش!


موضوعات مرتبط: علي دايي چه بود و چه شد؟ + عكس، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:علي دايي چه بود و چه شد؟ + عكس, ] [ 1:21 ] [ سجاد آرام ]
آبشار ویکتوریا در مرز بین زیمباوه و زامبیا در قاره آفریقا واقع شده است. بی شک ترسناک ترین استخر دنیا در بالای این آبشار ۱۲۸ متری قرار دارد. این استخر که به آن استخر شیطان گفته میشود، به صورت طبیعی و در بین صخره های بالای آبشار تشکیل شده است و فقط در فصول کم باران از سپتامبر تا دسامبر که سطح آب پائین است می توان در آن شنا کرد. صخره ای که در لبه آبشار قرار گرفته، مانع از سقوط شناگران به پائین می شود. اگر کمی شجاعت به خرج دهید و به کناره صخره ای استخر بروید، می توانید منظره شگفت انگیز سقوط آب و محیط زیبای اطراف را مشاهده کنید.





موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:عکس/ترسناک ترین استخر شنا در جهان , ] [ 17:52 ] [ سجاد آرام ]
کارت ویزیت در روابط اجتماعی و تجاری، اعتبار و پرستیژ به حساب می‌آید و جالب اینجاست که افراد می‌توانند به راحتی و برای هر اطلاعاتی اقدام به تهیه کار ویزیت کنند،البته با پرداخت هزینه موسسه خدمات چاپ مورد نظر.

بولتن نیوز: انتشار تصویر کارت ویزیتی در فضای مجازی با چهره یک جوان با موهای بزک کرده یا فشن امروزی به علاوه کلی طرح های قلب و گل و بلبل و یک شماره موبایل و اسم مستعار یا حداکثر نام کوچک فرد زاویه دیگری از این قضیه را آشکار کرد.
به سراغ موسسات خدمات چاپ رفتیم تا ببینیم هر اطلاعاتی را در کارت ویزیت سفارشی داده شده چاپ می کنند یا خیر.


مسوول خدمات چاپی در حوالی میدان انقلاب عنوان می کند:« هر طرحی را برایتان چاپ می کنیم؛ اگر نمونه ای از آن آورده شود، بهترین طراحی در این زمینه را انجام می‌دهیم.برای چاپ کارت ویزیتی از جنس پی بی سی ( شبیه عابر بانک ) بین 5 تا 125 هزار تومان بابت هر هزار عدد باید هزینه کنید.
موسسه چاپ دیگر برای تهیه یک کارت ویزیت فانتزی با عکس خانم و آقا با کمی مکث، چاپ آن را به آینده موکول می کند.
خدمات چاپ دیگری در میدان امام حسین که طرح های جدیدتری دارد، برای این کار پیشنهاد چاپ کارت ویزیت‌های سه بعدی را می دهد و برای چاپ هر 500 عدد آن 400 هزار تومان دریافت می کند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:کارت ویزیت عاشقانه + عکس, ] [ 22:12 ] [ سجاد آرام ]


درنگاه اول این عکس می تواند مربوط به زنی بیست وچند ساله و مادربزرگش باشد.

اما هر دو این افراد یک نفرند و فاصله زمانی عکسها هم فقط سه سال است . زن مورد بحث انگوین تی پونگ ویتنامی است که از سال 2008 مبتلا به نوعی سندروم خاص پوستی شده و بخاطر فقر موفق به درمان نشده است.

اما حالا پزشکان کامبوجی به او قول داده اند در ماه های آتی درمان او را به شکل رایگان ادامه دهند.این زن ناچار بوده در تمام مدت از ماسکهای مخصوص استفاده کند اما حالا امیدوار شده دانش پزشکی بتواند این مشکل راحل کند.

پونگ معتقد است حساسیت به غذاهای دریایی در سال 2008 موجب این تغییر چهره شد و او ناچار بود در تمام مدت حتی در موقع خواب راهی برای رفع خارش بدنش پیداکند. او بجای اینکه به بیمارستان برود از درمان گیاهی استفاده کرد چون او و همسرش توانایی پرداخت هزینه های بیمارستان را نداشتند.

پس از یک ماه با اینکه خارش بدن او کم شد اما پوست بدنش دچار تغییراتی شد وصورتش همچون افراد پیر پراز چین وچروک شد. پزشکان کامبوجی هنوز در مورد دلیل اصلی این یبماری به نتیجه دقیقی نرسیده اند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:زنی که 3ساله 50سال پیرتر شد + تصاویر, ] [ 11:42 ] [ سجاد آرام ]
تصاویر لحظات شکار و خوردن یک بز کوهی را توسط مار افعی ببینید.
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 23 مهر 1390برچسب:عکس/بز کوهی در دام مار پیتون , ] [ 23:11 ] [ سجاد آرام ]
[ شنبه 23 مهر 1390برچسب:علاقه شديد يك راننده كاميون به علي كريمي/عكس, ] [ 11:29 ] [ سجاد آرام ]



موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 22 مهر 1390برچسب:يك عكس زيبا از اعماق دريا, ] [ 23:45 ] [ سجاد آرام ]

مسیری که مشاهده می کنید در سال 1905 برای ارتباط بین دو کارخانه برق در 30 مایلی مالاگای اسپانیا ساخته شد. اما در سال 2000 بدلیل اینکه دو نفر از بالای آن سقوط کرده و کشته شدند، بسته شد و اینک فقط برخی از صخره نوردان و کوهنوردان شجاع این مسیر را طی می کنند.

 



 

 

اخیرا دولت برای جذب توریست پروژه بازسازی 8.3 میلیون یورویی را برای بازسازی و امن کردن این مسیر در نظر گرفته و به اجرا گذاشته است.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:جرات دارید به جای این افراد باشید؟+عکس , ] [ 23:16 ] [ سجاد آرام ]
مادر سما کوچولو که خود در آستانه جوانی و 18 سال بیشتر ندارد، چند روز پیش در مراجعه به منزل و پیش چشم ده ها شهروند از سوی یکی از خواستگاران سابق خود قربانی اسیدپاشی شد و هم اکنون در وضعیت وخیمی بسر می برد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:عکس/بار دیگر اسید پاشی(+18) , ] [ 22:50 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: عکس/ عاشقانه ای کم نظیر ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:عکس/ عاشقانه ای کم نظیر , ] [ 23:0 ] [ سجاد آرام ]

SiteRooz.com


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:« ساسی مانکن » با مدل موی عجیب و غریبش ! / عکس , ] [ 23:43 ] [ سجاد آرام ]

 آخرین نیوز: تغییر چهره باورنکردنی دختر بازیگر مکزیکی در نقش خون آشام.

SiteRooz.com

SiteRooz.com

SiteRooz.com

SiteRooz.com

SiteRooz.com

SiteRooz.com

SiteRooz.com

SiteRooz.com

SiteRooz.com

SiteRooz.com

SiteRooz.com


SiteRooz.com


موضوعات مرتبط: تغییر چهره باورنکردنی دختر بازیگر در نقش خون آشام! / تصاویر، ،
برچسب‌ها:

مرد 80 ساله ترکیه ای با 14 سانتی متر بینی، صاحب درازترین بینی دنیاست!
به گزارش البرز نیوز، مرد 80 ساله ترکیه ای با 14 سانتی متر بینی، صاحب درازترین بینی دنیاست! این مرد اهل استان اردو در ترکیه محمت گل نام دارد و همسایگان او را با نام دده پینوکیو خطاب می کنند!! دده پینوکیو شکایت خاصی از بینی درازش ندارد و اقوامش هم می گویند به این مرد بینی دراز عادت کرده اند.
وی که تا کنون در مسابقات درازی بینی شرکت نکرده است گفته است: "افرادی که در این مسابقات برنده شده اند بینی شان بین 8 تا 9 سانتی متر طول دارد. اگر من شرکت می کردم قطعا برنده این مسابقات می شدم چرا که تاکنون درازتر از بینی خودم ندیده ام!"
سال گذشته شخص دیگری با نام محمت اوزیورک با بینی ای به درازی 8.8 سانتی متر اسم خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده بود.
 
 



موضوعات مرتبط: بینی با 14 سانتی متر طول؟! + عکس، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 16 مهر 1390برچسب:بینی با 14 سانتی متر طول؟! + عکس, ] [ 1:21 ] [ سجاد آرام ]
رانندگان متخلف برای فرار از دوربین کنترل محدوده طرح ترافیک روش های گوناگونی را به کار می گیرند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 15 مهر 1390برچسب:تصاویر/ دور زدن قانون در حد المپیک! , ] [ 20:19 ] [ سجاد آرام ]

null


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 15 مهر 1390برچسب:عکس/ بلندترین و کوتاه ترین آدم های دنیا , ] [ 19:43 ] [ سجاد آرام ]
 
 
 
 
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟ ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 15 مهر 1390برچسب:تصویری/تا به حال دنیا را این گونه دیده اید؟ , ] [ 19:40 ] [ سجاد آرام ]
مجله فوتبالى چهار چهار دو شيخ منصور مالك ميليارد باشگاه فوتبال منچسترسيتى انگليس را ثروتمندترين مرد دنياى فوتبال در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ اعلام كرد. اين مجله دارايى هاى او را ۲۰ ميليارد پوند تخمين زده است.

شيخ منصور از اعضاى خانواده سلطنتى آل نهيان ابوظبى است كه از زمان خريد باشگاه منچسترسيتى در سال ۲۰۰۸ تاكنون سرمايه گذارى هاى هنگفتى را در اين باشگاه انجام داده است.منچسترسيتى به همين دليل توانست به مسابقات امسال ليگ قهرمانان باشگاه هاى اروپا راه پيدا كند و در جام حذفى ۲۰۱۱ انگليس به قهرمانى برسد.

به نوشته ابرار : اين تيم مسابقات فصل جارى ليگ برتر را هم خوب شروع كرده است و در كنار تيم قدرتمندى چون منچستر يونايتد، در مسير قهرمانى گام بر مى دارد. مجله چهار چهار دو در گزارش خود همچنين اعلام كرده است، آليشر عثمان اف از سهام داران باشگاه آرسنال در حال حاضر ثروتمندتر از لاكشمى ميتال سهامدار باشگاه كويينز پارك رنجرز است.

اين مجله ارزش دارايى هاى عثمان اف را۴.۱۲ ميليارد پوند تخمين زده در حاليكه ميتال كه از نجيب زادگان هند است با ۸.۱۱ ميليارد پوند در مكان سوم قرار دارد. رومن آبراموويچ مالك روس باشگاه چلسى نيز با ۳.۱۰ ميليارد پوند در مكان چهارم قرار دارد و مالكوم گليزر مالك جنجالى باشگاه منچستريونايتد همچنان رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.جان دابليو هنرى مالك آمريكايى ليورپول كه كنسرسيوم او حدود يك سال پيش تمامى سهام باشگاه را خريدارى كرد، بيستم است.

در فهرست ثروتمندترين هاى دنياى فوتبال، ديويد بكام كاپيتان سابق تيم ملى انگليس با۱۳۵ ميليون پوند دارايى در بين بازيكنان نفر اول و در مجموع نفر چهل و دوم است.مايكل اوون و ريو فرديناند در فهرست بازيكنان نفرات دوم و سوم هستند در حاليكه رايان گيگز و وين رونى هم تيمى هاى فرديناند در منچستريونايتد به ترتيب در مكان هاى چهارم و پنجم قرار دارند.


موضوعات مرتبط: این شخص ثروتمندترين مرد فوتبال جهان + عکس، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:این شخص ثروتمندترين مرد فوتبال جهان + عکس, ] [ 23:14 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:این تصویر را حتما خانم ها ببینند!, ] [ 23:12 ] [ سجاد آرام ]

آیا ندیدى که خداوند ابرهایى را به آرامى مى‌راند، سپس میان آنها پیوند مى‌دهد و بعد آن را متراکم مى‌سازد؟!
برنا: هر آنچه در آسمانها و زمین خلق شده است، نشانه‌ای از قدرت و تدبیر پروردگار است که هر انسانی با تفکر و تدبر در این نشانه‌ها به عظمت آن خواهد رسید. آنچه در ادامه مشاهده می‌کنید تصاویری زیبا از رعد و برق است که قرآن از آن به عنوان یکی از نشانه‌های قدرت خداوند نام می‌برد.

آیا ندیدى که خداوند ابرهایى را به آرامى مى‌راند، سپس میان آنها پیوند مى‌دهد و بعد آن را متراکم مى‌سازد؟! در این حال، مى‌بینى که (دانه‌هاى) باران از لابه لاى آن خارج مى‌شود و از آسمان دانه هاى تگرگ نازل مى‌کند و هر کس را بخواهد به وسیله آن زیان مى‌رساند و از هر کس بخواهد این زیان را برطرف مى‌کند؛ نزدیک است درخشندگى برق آن (ابرها، بینایى) چشمها را ببرد!(سوره نور، آیه 43).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


موضوعات مرتبط: تصــاویـر زیبـا از قــدرت خـــدا + نشـانه‌هـا، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:تصــاویـر زیبـا از قــدرت خـــدا + نشـانه‌هـا, ] [ 23:6 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:عكس/ ساندویچ کریمی در آزادی , ] [ 22:48 ] [ سجاد آرام ]

عفت تجاری، در سال ۱۳۱۸ در ۲۲ سالگی، اولین خلبان زن ایران(وبلاگ عکس‌های قدیمی)


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:اولین خلبان زن ایرانی/ عکس, ] [ 22:10 ] [ سجاد آرام ]
استجابت دعا، مانند هر پدیده‌ی دیگری، قوانین آداب و شروطی دارد که با وجود آن آداب و شرایط است که دعا به اجابت می‌رسد و اگر آن شرایط موجود نباشد، یا مانعی در استجابت آن باشد که ما به آن علم نداریم، اگر چه سریع الاجابة ترین دعا هم باشد، باز ممکن است مورد اجابت واقع نشود.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، استجابت دعا، مانند هر پدیده‌ی دیگری، قوانین آداب و شروطی دارد که با وجود آن آداب و شرایط است که دعا به اجابت می‌رسد و اگر آن شرایط موجود نباشد، یا مانعی در استجابت آن باشد که ما به آن علم نداریم، اگر چه سریع الاجابة ترین دعا هم باشد، باز ممکن است مورد اجابت واقع نشود.

به هر حال چون ذکر متن دعاها در این خلاصه مقدور نیست، فقط به ذکر اسامی چند مورد که دارای اهمیت خاص هستند اشاره می‌شود:

1, دعای توسل:
محمد ابن‌بابویه دعای توسل را از ائمه (علیه السلام) نقل کرده و گفته است که این دعا را در هیچ امری نخواندم، مگر آن که اثر اجابت آن را به زودی یافتم دعای توسل از دعاهای مشهور است که در شب‌های چهارشنبه خوانده می‌شود. در این دعا با توسل به چهارده معصوم (علیه السلام) و واسطه قرار دادن آن‌ها به درگاه الاهی پس از اتمام دعا، حاجت خود را از خدا در خواست می‌کنیم. جملات صدر و ذیل آن چنین است: ”اللهم انی اسئلک و اتوجه الیک بنبیک نبی الرحمة…”‌؛ خدایا من از تو می‌خواهم و روی می‌آورم به سوی تو، به پیامبرت، پیامبر رحمت… ”یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله”‌؛ ای آبرومند نزد خدا، شفاعت کن برای ما نزد خدا.[2]


2, دعای فرج:
کفعمی در کتاب بلد الامین دعایی از حضرت علی (علیه السلام) نقل کرده که اگر شخص گرفتار، ترسیده، نگران و غم دیده، آن را بخواند، حق تعالی گشایش در کار او ایجاد می‌نماید، که ابتدا و انتهای این دعا چنین است:
”یا عماد من لا عماد له…”‌؛ ای پشتیبان کسی که پشتیبان ندارد… ”و افعل بی ما انت اهله”‌؛ با من چنان کن که تو اهل آنی[3]. و آن گاه پس از دعاء حاجت خود را بطلبد.

3, دعای اسم اعظم:
سید علیخان شیرازی در کتاب کلم طیب می‌نویسد: اسم اعظم خدای تعالی آن است که افتتاح او ”الله”‌ و اختتام او ”هو”‌ است، هر که اسم اعظم خدای تعالی را روزی یازده بار ورد خود قرار دهد، هرآینه هر امر مهمّ جزئی و کلّی برای او آسان شود و آن اسم اعظم پنج آیه از پنج سوره مبارکه بقره، آل عمران، نساء، طه و تغابن است، با این ویژگی که حروف آن نقطه ندارد و تغییری در اعراب آن‌ها صورت نمی‌گیرد:
الف. ”الله لا إله إلا هو الحی القیوم … ”‌ تا آخر آیة‌الکرسی.
ب.”الله لا اله الا هو …نزل علیک الکتاب …”‌.
ج. ”الله لا إله ان هو لیجمعنکم …”‌.
د.”الله لا إله ان هو له الاسماء …”‌.
ه.”الله لا إله الا هو و علی إلله…”‌. [4]


4, دعای مقاتل بن سلیمان از امام سجاد (علیه السلام):

امام سجاد (علیه السلام) به مقاتل بن سلیمان، دعایی را تعلیم داده، که مقاتل می‌گوید: هر کس این دعا را صد بار بخواند، دعایش مستجاب خواهد شد. ابتدا و انتهای این دعا چنین است:”الهی کیف ادعوک و انا…”‌؛ خدایا چطور بخوانم تو را و حال من منم… . ”‌تفرج عنی فرجا عاجلا غیر اجل نفسک و رحمتک یا ارحم الراحمین”‌ گشایش فوری بدون مدت دار، به من عطا کن به فضل و رحمت خودت، ای مهربان‌ترین مهربانان.[5]

5, دعای سریع الاجابة:
کفعمی در بلدالامین دعایی از امام موسی کاظم (علیه السلام) نقل کرده و فرموده: عظیم‌الشأن و سریع الاجابة است که جملات صدر و ذیل آن چنین است: ”اللهم انی اطعتک فی احبّ الاشیاء الیک و هو التوحید”‌؛ خدایا من تو را اطاعت کردم در آن چه بیشتر دوست داری و آن یگانه دانستن تو است. ”و ارزقنی من حیث احتسب و من حیث لا احتسبه، انک ترزق من تشاء بغیر حساب”‌؛ روزی‌ام ده، از آن جا که گمان می‌برم و از آن جا که گمان نمی‌برم؛ زیرا تو هر که را بخواهی بی حساب روزی می‌دهی؛ پس از اتمام دعا حاجت خود را بطلب.[6]

6, دعایی از امام صادق (علیه السلام) وارد شده که فرمود: هر کسی ده بار یا الله بگوید، به او گفته می‌شود، لبیک، حاجت تو چیست؟.[7]

7, دعایی دیگر از امام جعفر صادق (علیه السلام) که هر کس یا رب یا الله بگوید به گونه‌ای که تا نفس او قطع شود، گفته می‌شود لبیک حاجت تو چیست؟.[8]
همه این دعاها را مرحوم شیخ عباس قمی  در کتاب مفاتیح‌الجنان، فصل پنجم آورده است.
لازم به تذکر است که برای حاجت‌های خاص، دعاهای خاصی وارد شده است که برای کسب اطلاع از آن‌ها می‌توانید به کتاب مفاتیح‌الجنان مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: سریع الاجابه ترین دعاها ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:سریع الاجابه ترین دعاها , ] [ 21:47 ] [ سجاد آرام ]

بی باک: در روزهای اخیر تعدادی از سایت های اینترنتی خبری را منتشر کردند با مضمون " آقازاده ای سوار بر خودرویی چهار و نیم میلیاردی در خیابان های تهران ” و عکسی رو با پلاک و نمره ایرانی نمایش دادند و کلی توضیح و خبر هم به شرح زیرنوشتند  آپلود سنتر

 آپلود سنتر بیست نوشت: ولی بد نیست بدانید که تاکنون عکس و مدرکی که ثابت کند بوگاتی در خیابان های تهران واقعا دیده شده بیرون نیامده و این یک عکس هم جعلی است در حقیقت این عکس متعلق به شاهزاده امیر سعد بن عبدالله بن عبدالعزیز پسر پادشاه عربستان میباشد و دلیلی که این چند خبرگزاری فضای مجازی از آن بهره برداری کرده اند مشخص نمیباشد شاید برای بررسی بازخورد ایرانیان برای آینده نزدیک بوده است ! با توجه به فضای این روزای ایران از این به بعد باید بیشتر مراقب خبرهای دروغی و جعلی باشیم  آپلود سنتر

 آپلود سنتر

 آپلود سنتر

 آپلود سنتر

 آپلود سنتر در همین باره سایت آینده مدعی شد که این تصویر متعلق به نوشت: آقازاده ای سوار بر خودرویی چهار و نیم میلیاردی در خیابان های تهران اخیرا خیابانهای شمال شهر تهران شاهد تردد خودرو یکی از آقازاده ها با ارزش شش میلیارد تومان بوده است… ظاهرا هزینه صدور پلاک و مجوز ورود خودرو به کشور، با توجه به ممنوعیت قانونی استفاده از آن در ایران، از سوی مالک خودرو بیش از یک میلیارد تومان عنوان شده است اخیرا خیابانهای شمال شهر تهران شاهد تردد خودرو یکی از آقازاده ها با ارزش شش میلیارد تومان بوده است. به گزارش خبرنگار «آینده»، خودروی مذکور که «بوگاتی ویرون» می باشد، گرانقیمت ترین خودروی جهان بوده و ارزشی بیش از ۲ میلیون دلار دارد. این خودرو که با موتور ۱۶ سیلندر W شکل و حجم موتور ۸ لیتری توربوشارژدار، ۱۰۰۱ اسب بخار قدرت دارد، برای ۲ سالرکورد سرعت را ۴۰۸ کیلومتر نگه داشت و به دلیل تعداد سیلندر و سرعت بالایش، ورود آن به ایران ممنوع می باشد  آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:ماشین آقازاده و شایعات رسانه ای + تصاویر, ] [ 13:10 ] [ سجاد آرام ]
در همه جای دنیا همواره برخی از اسم های رایج برای کودکان در دوره هایی، به مرور زمان منسوخ شده و استفاده از آنها به فراموشی سپرده می شود و در مقابل استفاده از برخی دیگر مرسوم و به عبارتی مد می گردد.در همین زمینه گروه تولید تازه در گزارشی به معرفی معروف ترین و پرطرفدارترین نام ها (چه برای دختران و چه پسران) در سال های 2010 و 2011 در مناطق مختلف دنیا پرداخته است.
Tazeh.net: انتخاب اسم برای کودکان در همه فرهنگ ها و در نزد همه ملت ها، یکی از هیجان انگیزترین فعالیت ها قبل از تولد نوزاد محسوب می شود. در همه جای دنیا نامي كه براي كودك بر مي گزينند، مي تواند شخصيت فردي و اجتماعي وي را تحت تاثير قرار دهد؛ چرا كه نخستين آهنگ آشنا براي كودك نام اوست و اثر بسزائي در شكل گيري انديشه و آينده كودك دارد. در این میان همواره برخی از اسم های رایج برای کودکان در دوره هایی، به مرور زمان منسوخ شده و استفاده از آنها به فراموشی سپرده می شود و در مقابل استفاده از برخی دیگر رایج و به عبارتی مد. از اینرو گروه تولید تازه در گزارشی به معرفی معروف ترین و پرطرفدارترین نام ها (چه برای دختران و چه پسران) در سال های 2010 و 2011 در مناطق مختلف دنیا پرداخته است.

ایالات متحده امریکا
پسر: ویلیام(William)، یعقوب(Jacob)، مایکل(Michael)، دانیل(Daniel)، یوسف(Joseph)، جایدن(Jayden)، الیاس(Elijah)، الکساندر(Alexander)، لوکان(Logan)، جبرئیل(Gabriel).
دختر: سوفیا(Sophia)، اما(Emma)، ایزابلا(Isabella)، مدیسون(Madison)، آوا(Ava)، اولیویا(Olivia)، سامانتا(Samantha)، ناتالی(Natalie)، امیلی(Emily)، چلووه(Chloe).

اروپا(انگلیسی)
پسر: الیور(Oliver)، جک(Jack)، چارلی(Charlie)، جرج(George)، الکساندر(Alexander)، محمد(Muhammad)، آدام(Adam)، ادوارد(Edward)، دانیل(Daniel)، توماس(Thomas)، بنیامین(Benjamin)، ویلیام(William).
دختر: سوفی(Sophie)، الیویا(Olivia)، امیلی(Emily)، سارا(Sarah)، لیلی(Lily)، جسیکا(Jessica)، روبی(ruby)، آوا(Ava)، لوسی(Lucy)، امی(Emmy)، آلیس(Alice)، ماتیلدا(Matilda)، پوپی(Poppy).

اروپا(فرانسوی)
پسر: لوکاس(Lucas)، ناتان(Nathan)، انزو(Enzi)، لوئیس(Louis)، ماتیاس(Matthias)، ژول(Jules)، ساشا(Sasha)، محمد(Mohamed)، تئو(Theo)، آرتور(Arthur)، هوگو(Hugo)، رافائل(Raphael).
دختر: لینا(Line)، اما(Emma)، جود(Jade)، لوا(Lea)، مانون(Manon)، لولا(Lola)، جولیا(Julia)، رز(Rose)، تس(Tess)، لیزا(Lisa)، ژولیت(Juliette)، نووا(Nova).

اروپا(اسپانیولی)
پسر: الخاندرو(Alejandra)، پابلو(Pablo)، هوگو(Hugo)، آلورا(Álvaro)، آدریان(Adrian)، خاویر(Javier)، دیگو(Diego)، مارکوس(Marcos)، خورخه(Jorqe)، آنتونیو(Antonio)، گونزالو(Gonzále).
دختر: لوسیا(Lucia)، پائولا(Paula)، ماریانا(marina)، دانیلا(Daniela)، کارلا(Curla)، کلودیا(Claudia)، سوفیا(Sofia)، مارتا(Marta)، آدریانا(Adriana)، کلارا(Clara)، دیانا(Diana).

کشورهای آفریقایی
پسر: ابراهیم(Abraham)، هنریک(Henrik)، جاکولین(Jacoline)، جوست(Joost)، کوپانو(Kopano)، لنکا(Lenka)، باروتی(Baruti)، دینگانه(Dingane)، فنیانک(Fenyanq)، هندریک(Hendrick)، لاری(Larry)، لسیدا(Lesedi).
دختر: جاسمین(Jasmine)، جس(Jess)، جول(Jewel)، کاگیسو(Kagiso)، لفو(Lefu)، لراتو(Lerato)، لیمفو(Limpho)، لیندا(Linda)، گئوتسیمیدیم(Goitsemedime)، دیکالدی(Dikeledi)، ابری(Abri)

کشورهای عربی
پسر: محمد، احمد، علی، عمر، یوسف، عبدالله، عبدالرحمن، حمزه، خالد، رشید، عمار، حمدان، حسین، خلیفه.
دختر: فاطمه، سارا، مریم، ملک، یارا، نور، عایشه، افرا، خدیجه، عقبی، بشرا، جانا، زهرا، حمدا، زینب، سعدیا.

موضوعات مرتبط: پرطرفدارترین اسم های دنیا، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:پرطرفدارترین اسم های دنیا, ] [ 13:9 ] [ سجاد آرام ]
پرویز پرستویی، نفر سوم از راست

موضوعات مرتبط: عکس: پرویز پرستویی در سال 1355 شمسی ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:عکس: پرویز پرستویی در سال 1355 شمسی , ] [ 13:5 ] [ سجاد آرام ]
به گزارش آخرین نیوز به نقل از انتخاب، در حالی که طی سالهای گذشته، منابع خبری جهان و سرویس های جاسوسی غرب بارها  با ادعاهای به شدت تکراری شده و البته متناقض، زمان خاصی تا "رسیدن ایران به بمب اتمی" پیش بینی کردند، اینبار نوبت به "ساندی تایمز" رسید و جالب آنکه این روزنامه، در دو ادعای مختلف مدعی شد: ایران یا تا شش ماه آینده و یا تا 62 روز دیگر به بمب اتمی می رسد!

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1390/7/10/12587_928.jpg
 
ساندی تایمز نوشت: ایران ممکن است که شش ماه تا بدست اوردن بمب هسته ای فاصله داشته باشد.

دو سال پس از اینکه یک تاسیسات زیرزمینی در قم توسط سارکوزی و اوباما فاش شد، ایران غنی سازی اورانیوم را افزایش داده است.

آخرین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان می دهد که ایران نه تنها تولید خود را افزایش داده بلکه مقدار غنی سازی را از 3.5 درصد تا 20 درصد افزایش داده است.

اورانیوم با غنای کمتر برای انرژی هسته ای استفاده می شود که ایران می گوید به دنبال آن است. اورانیوم اگر تا 90 درصد غنی شود، می توان سلاح اتمی تولید کرد.

دیوید البرایت ، یک مفتش سابق سلاح که در حال حاضر یک انستیتوی علمی و امنیتی در واشنگتن را اداره می کند، می گوید: ما فکر می کنیم اگر ایران الان شروع کند، می تواند تا شش ماه به بمب هسته ای دست پیدا کند.  اینها این کار را درست جلوی جشم ما انجام داده اند.

گرگ جونز، یک تحلیلگر در مرکز اموزشی سیاست عدم تکثیر هسته ای می گوید که ایران می تواند تا 62 روز یک بمب تولید کند!

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:ادعای ساندی تایمز > فاصله ایران تا بمب اتمی ؛ 62 روز ! , ] [ 12:54 ] [ سجاد آرام ]

دانشجوی ترم های آخر پزشکی بود. گوشه گیر بود و با هرکسی که به او ترحم می‌کرد قطع رابطه. وقتی تنها یک ترم تا پایان پزشک شدنش باقی مانده بود خوابگاه با صدای اورژانس رنگ التهاب به خود گرفت. بهتی سنگین از پس برق نگاه‌ها فریاد می‌کشید، گوش‌ها از زمزمه‌هایی مبهم تاریکی آن عصر تشویش می‌شد و گویا همه دچار یک استفراغ دسته جمعی شده بودند. پدر و مادرش را خبر کردند. آن‌ها با عجله آمدند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، اشک‌ها و ناله‌های مادرش قطع نمی‌شد. اولین و آخرین جمله پدرش این بود" بالاخره خودکشی کرد؟"

داستان بالا روایت کوتاهی است که یک دانشجو پیراپزشکی در مورد خودکشی یکی از هم خوابگاهی‌های پزشک خود نوشته است. خودکشی بالاترین سطح خود تخریبی محسوب می‌شود که دارای نشانه های رفتاری و هیجانی مخصوص به خود است.

اگر کسی علائم زیر را با خود داشت در مورد او نگران شوید.

- صحبت کردن در مورد اقدام به خودکشی

- مشکل پیدا کرن در خواب و خوراک

- نشان دادن تغییرات شدید رفتاری

- دوری کردن از دوستان و فعالیت‌های اجتماعی

- از دست دادن علاقه نسبت به مدرسه، کار و علایق شخصی

- آمادگی برای مرگ با نوشتن این آرزو و رفع و رجوع کردن آخرین کارها

- بخشیدن متصرفات گران قیمت

- سابقه در خودکشی

- خطر کردن‌های غیر ضروری

- تجربه جدید در مورد از دست دادن

- بی تفاوتی در مورد چگونگی وضع ظاهری و دیده شدن توسط دیگران

- افزایش مصرف الکل و دارو

یادتان باشد هریک از علائم به تنهایی بار تشخیصی معتبری ندارد. در مورد این علائم دقیق باشید و هرچه سریع تر اقدام‌های تخصصی را شروع کنید.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:علائم خودکشی را بشناسید , ] [ 23:2 ] [ سجاد آرام ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
موضوعات وب
آرشيو مطالب
شهريور 1394
تير 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390 شهريور 1390 تير 1390 خرداد 1390 ارديبهشت 1390 فروردين 1390
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 655
بازدید دیروز : 198
بازدید هفته : 1572
بازدید ماه : 1571
بازدید کل : 1073677
تعداد مطالب : 1229
تعداد نظرات : 668
تعداد آنلاین : 1


Alternative content